Het verschil tussen een grafisch vormgever en een infographicmaker

Wat is het verschil tussen een grafisch vormgever en een infographicmaker. Wanneer schakel je de een in, wanneer liever de ander?
In 7 stappen een tekst waarvan mensen zin krijgen om het te lezen

In 7 stappen een tekst waarvan mensen zin krijgen om het te lezen. Bepaal het doel, de doelgroep, trek de aandacht, maak het behapbaar en visueel en voeg een call to action toe.
Uitvaart iconen

Uitvaart iconen. Iconen voor duurzame uitvaart: kinderen betrekken bij een uitvaart, dementievriendelijke uitvaart en kinderuitvaart.
Wat zijn iconen?

Wat zijn iconen? Waarom wil je ze gebruiken. Wat is het verschil tussen pictogrammen, symbolen en iconen. Do’s en don’ts voor iconen.
Wat zijn infographics?

Wat zijn infographics? Wat is het doel van een infographic? Waar gebruik je infographics?
Hoe bouw je een infographic op?

Hoe bouw je een infographic op? Wat zijn onderdelen van een infographic?
7 redenen om infographics in te zetten op je socials als ondernemer

7 redenen om infographics in te zetten als ondernemer. Infographics: trekken de aandacht, zijn makkelijker te onthouden, vergroten expertstatus, zorgen voor herkenning, bieden entertainment, zijn like-a-ble, bieden de mogelijkheid om een aanbod te doen.
6 manieren om informatie visueel aantrekkelijk te maken voor jouw doelgroep of klant

6 manieren om jouw informatie visuel te maken voor jouw doelgroep. Infographics, presentatie, praatplaat, flyer, visueel document en social media post.